Veelgestelde vragen

Onze website

Wanneer u via onze website een bestelling heeft geplaatst en u een correct e-mailadres heeft opgegeven, dan ontvangt u direct nadat u besteld heeft via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw online bestelling.
Mocht u binnen 2 uur na het plaatsen van uw order nog geen bevestiging hebben gehad, dan kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.


Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuitgehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kunt u zien welke order(s) u heeft geplaatst en welke hiervan geannuleerd zijn.


Krijgt u vreemde tekens of meldingen te zien? Meld dit dan direct via het contactformulier. Indien mogelijk met een afbeelding erbij. Wij proberen het probleem dan zo snel mogelijk te verhelpen. Ondertussen kunt u uw bestelling per e-mail aan ons doorgeven.


U kunt ons bereiken via het contactformulier, voor persoonlijk contact kunt u ons vanuit Nederland bereiken op 038-4670021 (lokaal tarief). Vanuit België belt u +31 38-4670021.  Ook kunt u langskomen bij onze vestiging in Zwolle.


U kunt op onze contactpagina geen bijlage meesturen. U kunt uw bijlage mailen naar: info@coolsound.nl met uw ordernummer als onderwerp.


U kunt onze algemene voorwaarden hier vinden.