Klantenservice


Contact opnemen

De CoolSound Klantenservice wordt bemand door deskundige medewerkers die al uw vragen over bestellingen, het productassortiment, leverwijzes, betaalmogelijkheden, levertermijnen, garanties etc. kunnen beantwoorden.

U heeft diverse mogelijkheden om contact op te nemen met CoolSound:

Per e-mail
Stuur een mail. Reactie op uw mail geschiedt op werkdagen tijdens kantooruren binnen 4 uur.
Klik hier om een reactie te sturen. U kunt uw mail tevens richten aan info @ coolsound.nl

Telefonisch
Ons systeem is zo ingericht dat we heel snel antwoord kunnen geven op vragen. Wanneer er veel vragen via de telefoon worden gesteld, geeft dit vertraging in het antwoordsysteem. Bij voorkeur ontvangen we daarom zoveel mogelijk vragen per e-mail. U zult zien dat u snel en gericht geholpen wordt. Het kost u niets!!

Als u toch met ons wilt bellen dan kan dat via de volgende telefoonnummers:


Voor onze Nederlandse klanten is dit 038-4670021 (lokaal tarief)
Voor onze Belgische klanten is dit +31 38-4670021 (lokaal tarief + de kosten voor het bellen naar het buitenland. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u naar uw provider)

Per Post 
CoolSound
t.a.v. Klantenservice
Marsweg 59
8013PE Zwolle

Per Fax
Ons faxnummer is +31(0)38-4600872


Suggesties en klachten

CoolSound hecht veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die u heeft gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten tot de afdeling klantenservice, u krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.

Heeft u suggesties waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn, laat het ons weten. Klik hier om een reactie te geven. Wij hechten veel waarde aan uw inbreng.


EC ODR-platform geschillenbeslechting

De Europese Commissie biedt een platform voor online  geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.