Veelgestelde vragen

Bestellen

Ja, het is mogelijk om nog een extra product toe te voegen aan uw order indien deze nog niet verzonden is. U kunt dit doen door contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail.


De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld bij het desbetreffende product. Bij CoolSound werken wij met verschillende levertijden namelijk:

- Direct uit voorraad leverbaar. Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, morgen in huis (afhankelijk van de gekozen bezorgmethode)!
- Op voorraad bij leverancier, verwachte levertijd 1-2 werkdagen.
- Op voorraad bij leverancier, verwachte levertijd 2-5 werkdagen.
- Niet op voorraad, verwachte levertijd 1 à 2 weken.

Mocht er een afwijkende levertijd op een product zitten dan wordt dit in de meeste gevallen gecommuniceerd op onze website.

Heeft u een bestelling geplaatst en is het product nog niet geleverd? Dan krijgt u binnen de vooraf gestelde termijn een mailtje van ons met een statusupdate van uw order.


Standaard wachten wij totdat uw order in zijn geheel compleet is. Mocht de levering te lang duren omdat er 1 (of meerdere) van de door u bestelde producten nog niet binnen is, dan kunt u ervoor kiezen om de order te laten splitsen. Voor elke deellevering brengen wij wel opnieuw verzendkosten in rekening.


Ja, zolang uw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren. Voor een annulering kunt u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen.


Wanneer u via onze website een bestelling heeft geplaatst en u een correct e-mailadres heeft opgegeven, dan ontvangt u direct nadat u besteld heeft via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling.
Mocht u binnen 2 uur na het plaatsen van uw order nog geen bevestiging hebben gehad, dan kunt u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen.


Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuitgehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kunt u zien welke order er nog openstaat.
Een veelvoorkomende reden hiervoor is dat de betaalpoging is mislukt.


Ja dit is mogelijk. U kunt gewoon via onze website een order aanmaken en al uw gegevens invullen (incl. Bedrijfsnaam en BTW nummer). Indien u aangeeft bij het commentaar veld dat u intracommunautaire levering wenst kunnen wij vervolgens (na verificatie) de order voor u aanpassen.


Dit is uiteraard mogelijk. U kunt tijdens uw bestelling aangeven dat u uw bestelling wenst af te halen. Zodra u van ons een afhaalbevestiging heeft gekregen kunt u de betreffende order bij ons afhalen.

Let op! Als u ervoor kiest om een product af te halen dan dient u te allen tijde eerst een order via onze website of telefonisch aan te maken.