Veelgestelde vragen

iDeal

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen om uw bestelling via iDeal te betalen. U wordt daarna doorgeleid naar uw eigen veilige bankomgeving. De betaalopdracht staat daar voor u klaar. Zodra u de betaalopdracht hebt afgerond is uw bestelling betaald. Daarna keert u terug naar onze website en ontvangt u een bevestiging van de bestelling.

Klik hier voor een demonstratie


Soms kan het voorkomen dat uw betaling niet direct verwerkt wordt in ons systeem en dat u bericht krijgt dat uw betaling niet door ons ontvangen is.

Is deze betaling wel bij u afgeschreven? Dan zal de betaling binnen één werkdag verwerkt worden in ons systeem.

Is de betaling niet bij u afgeschreven dan dient u de bestelling opnieuw te betalen alvorens wij de producten kunnen verzenden.


Hiervoor kunt u inloggen op onze website. Vervolgens gaat u naar 'mijn geplaatste bestellingen'. Vanuit hier kunt u uw bank selecteren en de betaling voldoen.


Ja, dat kan. Als u een artikel terugstuurt wordt het bedrag aan u terugbetaald. Ook als u een artikel annuleert betalen wij het bedrag aan u terug. De verzendkosten worden uiteraard in het geval van retournering niet terugbetaald.


Zodra uw retourzending of annulering in ons systeem verwerkt is zullen wij het door u vooruitbetaalde bedrag (bij een retourzending excl. verzendkosten) binnen 5 werkdagen crediteren.


Nee, zolang wij uw vooruitbetaling niet hebben ontvangen kunnen wij uw bestelling helaas niet verzenden. Mocht u achteraf toch nog de betaling willen voldoen dan kunt u deze verrichten onder 'Mijn account'